.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ژاپن 10 نفره با شکست ميزبان به نيمه‌نهايي رسيد

تيم فوتبال ژاپن با برتري مقابل قطر به مرحله نيمه‌نهايي جام ملت‌هاي 2011 آسيا راه يافت.


به گزارش شمال نیوزTدر اولين بازي مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي جام‌ملت‌هاي 2011 آسيا از ساعت 16:55 دیروز تيم‌هاي قطر و ژاپن در ورزشگاه الغرافه برابر هم به ميدان رفتند که در پايان ژاپن با برتري 3 بر 2 به عنوان نخستين تيم به مرحله نيمه‌نهايي راه يافت.
سباستين سوريا در دقيقه 13 قطر را از حريف خود پيش انداخت، اما در ادامه کاگاوا در يک کار تيمي تک گل خورده را در دقيقه 28 جبران کرد تا 2 تيم با تساوي نيمه اول را به پايان برسانند.
با شروع نيمه دوم، حمله قطري‌ها ادامه پيدا کرد تا اينکه فابيو سزار در دقيقه 63 و يک دقيقه پس از اخراج يوشيدا ژاپني با يک ضربه ايستگاهي قطر را 2 بر يک پيش انداخت.
7 دقيقه از گل دوم قطري‌ها نگذشته بود که شينجي کاگاوا در دقيقه 70 گل دوم خود و ژاپن را به ثمر رساند تا کار به تساوي کشيده شود.
در دقيقه 89 بود ژاپني‌ها با حملات پياپي خود موفق شدند توسط اينوها گل سوم و برتري را به ثمر رسانده تا ميزبان وداع تلخي را با جام پانزدهم داشته باشد.
قضاوت اين ديدار بر عهده صالح سوبخيدين مالزيايي بود. وي در دقيقه 62 يوشيدا ژاپني را با نشان دادن کارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد.

تيم فوتبال ژاپن در مرحله نيمه‌نهايي بايد با برنده ديدار ايران و کره‌جنوبي که امروز ساعت 19:55به مصاف هم مي‌روند، بازي کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.